MEMORI TERINDAH

MEMORI TERINDAH

MY FAMILY

MY FAMILY

Khamis, 10 November 2011

Sob sob sob

Macam mana nak mulakan ya?
Sob sob sob
Aku bukan penulis yang pandai bermain bahasa
Aku bukan batu yang tidak punya perasaan
Aku bukan bakul sampah tempat orang meluah kemarahan

Aku hanya pekerja biasa yang tidak sempurna
Tapi aku cuba menjadi pekerja yang selagi mampu melaksanakan amanah
Banyak amanah yang terpikul di bahu
Dalam melaksanakan pekerjaan adakalanya masalah mendatang
Perbincangan itu perlu
Apalah salahnya bertutur lembut tanpa kemarahan
Semua orang mempunyai tanggungjawab
Bezanya cara seseorang itu melaksanakan tanggungjawab
samada.....

1. Buat awal
2. Buat lewat sikit
3. Buat lewat banyak
4. Buat-buat tidak tahu

Terus-terang aku nyatakan AKU dalam kategori 1.
Sebab aku bukan MRS LAST MINUTE..

Aku datang awal tak pernah lewat
Kalau lewat aku gabra

Kalau buat kerja saat akhir tak ada idea
Jadi kerja tak sempurna dan banyak kesalahan.

Dan yang paling penting aku tak nak menyusahkan orang lain.
Mungkin aku bodoh,
adakalanya aku meletakkan keluargaku di tmpt kedua bila aku sibuk.
Aku bersyukur kerana mempunyai suami dan anak yang sangat memahami.
Nak bodek...........ke?
Tak perlulah sebab aku antara yang paling awal dapat APC..
PLEASE

Tak kuasa i
Tak ada maknanya...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan