MEMORI TERINDAH

MEMORI TERINDAH

MY FAMILY

MY FAMILY

Khamis, 21 Oktober 2021

🥰Anak Murid Cikgu Rindu 🥰

 


Minggu lepas tiba-tiba teringat Lembah Jaya Ampang 
Teringat nasi goreng ayam yang sedap di situ
Rasa yang tak jumpa di tempat lain 
Tinggal dan mengajar di Lembah Jaya selama  3 tahun 
Disember 1991 hingga November 1994

PKP berlalu 
Cakap dengan suami nanti kita ke Lembah Jaya
Walaupun suasana jauh berbeza tapi kenangan tetap ada
Tanpa diduga anak murid SKLJ Shahida menyapa di sini
Hubungi cikgu ya jika awak terbaca!

Saya lebih suka menulis diblog
Saya rasa lebih privasi
Untuk kenangan saya sahaja 
Saya ada akaun facebook dan instagram 
Tapi untuk saya mencari bahan Pdpc
Membaca maklumat  terkini dan berita
Jarang sekali saya update hal peribadi
Bimbang hati sendiri terluka
Juga melukai hati orang lain

Terima kasih atas ingatan kepada saya
Doakan saya sentiasa dalam rahmatNYA





Tiada ulasan:

Catat Ulasan